Jerking Off Again

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Amateur

Jerking Off Again      I was just about to get in the shower and wash my dick up when Rebecca—the girl I was supposed to be fucking that night—texted and said she wasn’t coming because her ex-boyfriend showed up at her place. Talk about mad, I was fucking furious. My mind was already set on getting some pussy and she’d fucked it all up. Since I wasn’t getting any pussy that night, I decided to just jackoff and take my ass to bed. But just as I was grabbing my bottle of lotion…“Fuck!” my roommate James yelled.I stepped out of my room to see him standing over by the staircase with his phone. “Yo, what’s wrong bruh?”“That stupid ho Lisa stood me up, Mario. She been hittin’ me up all night on Instagram and was supposed to be coming over so we could fuck, but now she ain’t comin’ because out of nowhere she’s on her period. These bitches play too many games, bruh.”“You can say that again. Remember the girl Rebecca I told you about from my finance class?”“Yeah.”“That bitch stood me up, too. And she fine as fuck. I was gonna date her ass but fuck it now. I’m not spendin’ my money on a bitch that ain’t either suckin’ my dick or givin’ me some pussy. Real talk.”“I hear that.”Me and James lived in a four-bedroom apartment with two of our other friends not far from our school’s campus. That night, our other two roommates Gary and Devon were spending the night with their girlfriends, so me and James were the only two there. I could tell he was just as pissed as I was about being stood up, and that he was even more pissed that he’d have to jackoff to catch a nut that night just like me.“I did not want to have to beat my meat tonight,” I said with a laugh.He laughed and said, “Me either, bruh. Looks like it’s gonna be one of them nights though. I’ma take a shower in a little bit and probably handle my business in there. Goodnight, man.”“Goodnight.”I went into the bathroom I shared with Devon on our side of the hall and took a piss before stripping down to my boxers. I took a few selfies and sent them to Rebecca to let her know what she was missing. I then took my dick out and started playing with it to get it hard. I snapped a pic of it and sent it to her with the hopes that her ex would see it and flip out on her. The bitch deserved it for standing me up. I couldn’t stand it when girls played around like that. And then they wonder why we dog them out.Me (Mario)So after doing all that and she still didn’t reply, I gave up bursa escort and stepped out of the bathroom. I was about to go back into my room but I noticed James’s door was open and I could hear a woman moaning. I figured he was probably looking at some porn to get his dick hard before going to jackoff in the shower, so I proceeded towards my room. Hearing those moans was really getting to me and my dick started to get hard in my boxers. Something told me to go to his room and see what he was looking at but that would’ve been weird. I’d never been in the same room with another dude while my dick was hard and I was sure he was probably hard too. Still, I found myself heading towards his bedroom.“Bro, what you in here lookin’ at?” I asked, peeking inside to see him standing at his computer desk with his hand in his sweatpants.“Oh shit,” he said, obviously startled. “Uh…nothin’ man. Just some crazy ass video.”“Sounds like porn.” I stepped further into his room and saw he was looking at a scene with two fine ass black women licking on each other’s pussy. “Damn.”“That shit is sexy as fuck, right?”“Hell yeah. Look at them titties.”“The caramel skinned one got a fat pussy.”“True, that pussy is fat.” I grabbed my hard dick as I watched the screen.JamesHe noticed me feeling on my hard dick in my boxers and told me, “Bruh, don’t be doin’ that shit while you stand by me. Shit make you look hella suspect.”“Suspect to who? Ain’t nobody else here but us. Besides, your dick is on brick, too.” I pointed to his dick.“I guess you right, we are the only two here. Bitches got it easy, man. They get horny and they can just start lickin’ on each other and shit. We do that and everybody would call us suspect.”“Yeah, but that would only be if people knew.” When I said that, he gave me a look. “Nah, I ain’t mean it like that. I’m just sayin’…”“Chill, Mario.” He laughed a little. “I know what you meant, man. But what you said is true though, nobody would know.”“What you sayin’?”“Nigga, I’m horny as fuck and so are you. I ain’t never did anything with another dude before but…”“I ain’t suckin’ your dick, James.”“See, why you had to automatically go there? I didn’t say shit about suckin’ dick or no gay shit like that. I’m just sayin’…it wouldn’t be a big deal if we just jacked off together. I jack my dick while you jack yours.”“Bruh, I don’t know. I’ve never done some shit like that before.”“Like I said, I haven’t either. escort bursa But we might as well try somethin’ instead of just beatin’ our shit alone.”I thought it over for a quick second before asking, “You were about to take a shower and jackoff in there, right?”“Yeah.”“Cool. Let’s take one together and see if we could start some shit in there. If it’s too weird then we could stop.”“Alright, bet. Wait, which shower we gonna use? The one you share with Devon or the one me and Gary use?”“You and Gary’s. Y’all tub is a little bigger than ours.”We left his room and went into the bathroom he shared with our roommate Gary. He turned on the hot water and a little bit of the cold water before pulling up the lever that turned on the showerhead. All I had on was my boxers and all he had on was a pair of sweatpants with no underwear underneath, so it didn’t take us long to get naked and step into the shower. Both of our dicks were still rock hard and for some reason, seeing his dick made me hornier than I already was. It was slightly shorter but thicker than mine.“Come closer to me, bruh,” he told me while picking up the bar of soap. “You’re not under the water.”I stepped closer to him so that the water could hit me and immediately our dicks touched. I tried not to think too much about it because I wasn’t gay and had never even thought about doing anything with another dude. My hormones were definitely controlling my every action by that point because I couldn’t stop even if I wanted to. His hormones must’ve been controlling him as well because without hesitation, he ran that bar of soap all across my body. After getting me lathered up with soap, he did the same for himself. He then held both of our dicks and cleaned them with the soap. I gotta admit, that shit looked sexy as fuck.     “Damn, homie,” I said while staring down at our dicks together in his hand. “That shit is hot.”“Hell yeah,” he agreed as he began to softly caress both our dicks. “You got me so horny, bruh.”With our dicks all soapy, we started jacking off together. I took another step towards him so that now our bodies were touching. I was slightly taller than him so whenever I stopped playing with my dick, it flopped down on top of his. To my surprise, he put and arm around me and started feeling on my lower back. Without thinking about it, I bent down a little and kissed his lips. I don’t know what made me do it but I didn’t regret it and neither bursa escort bayan did he. He was kissing me back. We’d agreed on no gay shit but I don’t think either of us gave a fuck by that point. We were flowing with the mood.“Play with my nipples,” I told him.He played with my nipples and I began to jackoff again. I pressed my lips against his again and this time I put my tongue in his mouth. He didn’t stop me so I took that as an invitation to do more. I put my free hand on his ass and that’s when he pulled back.“Nah, don’t do that,” he said quickly. “None of that ass stuff, bruh.”“Your hand was on my lower back,” I reminded him.“Yeah but not on your ass.”“Alright, bruh. My bad.”I got back to kissing him and instead pinched his nipples, alternating between the left and right nipple with my free hand while jacking off with the other one. He did the same to me and that shit felt amazing. I really did wanna play with his ass but it was clear that he wasn’t gonna go for that. He had me curious about it though. Just thinking about it was bringing me close to busting my nut.“Ooh shit,” I moaned after I stopped kissing him. “homie, I’ma nut.”“Me, too,” he said back while still pinching my left nipple. “Fuck!”He put his lips back on mine and we kissed as we both busted our nuts at the exact same time. I could feel the cum shooting out of his dick and hitting my abs. Mine oozed out all over my hand. After we stopped kissing, we looked down to see the water had washed all of the cum off of us. Our dicks were still rock hard so we did a little sword fighting with them and then started laughing.“I can’t believe we just did that,” I said as we rinsed off one more time.“I know, right,” he replied. “That shit was cool though.” He turned off the water and we stepped out.We dried each other off and after hanging the towels back up, noticed that both our dicks were still hard. That had never happened to me before. Usually after I busted my nut, my dick would usually go soft within a minute. That night was different. It was hard and I was still horny as fuck. I smiled and tugged on his dick and he tugged on mine.“You wanna do round two on my bed?” he asked.I licked my lips and told him, “Shit, you know I’m down.”“We need to make this a regular thing. Every now and then when bitches play games, we help each other out. No girls allowed.”“Yeah, I like the sound of that. No girls allowed.” We gave each other dap and then headed into his room to bust another nut together.________________________________________[Disclaimer]: Pictures used do not reflect the sexuality or personality of people in the pictures. They only serve as visual examples of the characters.

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Yer işareti koy Kalıcı Bağlantı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.